31 Mart 2012 Cumartesi

kendime yeni bir defter aldım...

   
        Kendimi mutlu etmek ya da ödüllendirmek için ya yeni bir defter alırım ya da farklı boya kalemleri... Ardından içimi bir heyecan sarar acaba yeni defterime ilk ne yazsam diye. Başta özenle yazdığım yazılar, yaptığım çizimler zamanla bir karmaşaya dönüşür. Yazmaya kıyamadığım defterimi bir de bakmışım can sıkıntısından karalamaya başlamışım... gerçi o karalamanın bile benim için bir değeri vardır. Yıllar sonra o sayfaya baktığımda karışık kafama hücum eder anılar. Evet,karşınızda karalama defterini dahi atamayan biri var bu giriş yazımdan anladığınız üzere.
       Bugün kendim için bir farklılık yaptım; zamana ayak uydurdum ve yeni defterim işte bu yeni blogum oldu. Bu blogda zamanla neler paylaşacağıma gelince, heyecanla aldığım karalama defterimden pek farklı olmayacak. Bazen sabırla boyadığım bir çini, yaptığım bir çizim, okuduğumda hoşuma giden bir anektod bazen de gezerken çektiğim bir fotoğraf... Özetle; karışık kafamın içindekiler burada düzene girecekler :)

2 yorum:

  1. Bu güzel blogda nice güzel paylaşımlarınız olacak gibi görünüyor:))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim:)

    YanıtlaSil